Regulamin

SALA ZABAW "ALELE" została stworzona przy użyciu materiałów posiadających wszelkie atesty i certyfikaty dla bezpieczeństwa naszych milusińskich.
Nasze konstrukcje została wykonana przez polskiego producenta, jest całkowicie bezpieczna i odpowiadaja normie PN-EN 1176-10.

Regulamin obowiązujący w Sali Zabaw "ALELE"

  1. Zabawa w Sali Zabaw odbywa się wg systemu czasowego zawartego w cenniku, a opłata pobierana jest z góry za pierwszą godzinę.
  2. Rodzice (opiekunowie) sami pilnują godziny zakończenia zabawy, a za przekroczenie czasu określonego przy zakupie biletu pobierana będzie dodatkowa opłata zgodnie z cennikiem.
  3. Przed przystąpieniem do zabawy dzieci muszą być pozbawione wszelkiego rodzaju ostrych przedmiotów (klucze, łańcuszki, kolczyki, itp.) mogących w jakikolwiek sposób zagrażać ich bezpieczeństwu podczas zabawy.
  4. Dzieci przebywają w części zabawowej bez obuwia (ale nie na gołą stopę gdyż zjeżdżanie ze zjeżdżalni może skończyć się upadkiem ) Rodzice ( opiekunowie ) w obuwiu ochronnym - ochraniacze zakupujemy w recepcji sali zabaw.
  5. Za bezpieczną zabawę dzieci przebywających w Sali Zabaw odpowiadają rodzice lub opiekunowie, z którymi dzieci przyszły.
  6. Dzieci pozostawione w Sali Zabaw bez opieki przebywają na wyłączną odpowiedzialność rodziców (opiekunów).
  7. ZABRANIA SIĘ:
    - wspinania po zewnętrznych ścianach konstrukcji zabawowej.
    - wspinania po wewnętrznych ścianach konstrukcji wokół basenu z piłeczkami.
    - skakania ze zjeżdżalni do basenu z piłeczkami.
    - wchodzenia pod prąd na zjeżdżalnie.
  8. Obsługa Sali Zabaw zastrzega sobie prawo do skrócenia pobytu dziecka w sali zabaw w przypadku jego agresywnego zachowania powodującego zagrożenie bezpieczeństwa pobytu pozostałych uczestników zabawy, jak również niszczenia elementów wyposażenia.
  9. Artykuły spożywcze dzieci konsumują wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych ( kawiarenka , salki urodzinowe).
  10. Sala Zabaw nie odpowiada za skutki wynikające ze spożycia artykułów wniesionych przez dzieci lub opiekunów na teren sali zabaw.
  11. Na terenie Sali Zabaw zakazuje się spożywania alkoholu i palenia tytoniu.
    Obsługa zastrzega sobie prawo do wyprowadzenia rodziców spożywających alkohol i palących tytoń na terenie sali zabaw dla dzieci.
  12. Zabrania się wprowadzania zwierząt.
  13. Sala Zabaw nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z tytułu nie przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu.
  14. Sala zabaw ALELE nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie sali i kawiarenki.
  15. Za ewentualne szkody na osobie lub mieniu spowodowane przez dziecko odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
  16. Prosimy o spożywanie na terenie sali zabaw napojów wyłącznie zakupionych w naszej kawiarence.

W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie dzieci prosimy o zachowanie następujących zasad:

  1. Ubrania wierzchnie oraz obuwie dzieci pozostawiają w szatni.
  2. Wszystkie dzieci bawią się na sali w skarpetkach, rajstopach lub w kapciach.
  3. Na salę zabaw opiekunowie wchodzą w ochraniaczach na buty zakupionych w recepcji.
  4. Dzieci przebywają na sali zabaw pod opieką rodzica lub opiekuna.
  5. Przed rozpoczęciem zabawy należy opróżnić kieszenie z przedmiotów, które mogą ulec uszkodzeniu lub zagubieniu.
  6. Na czas zabawy wszystkie przedmioty zagrażające bezpiecznej zabawie należy pozostawić w szatni lub u opiekuna (zegarki, okulary, biżuterię, paski z ostrymi sprzączkami, długopisy lub jakiekolwiek inne ostre i niebezpieczne rzeczy).

Ta strona używa pliki cookies, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.Kliknij i dowiedz się więcej.

Rozumiem